آخرین بروز رسانی: 15ام شهریور, 1403

انواع مختلف مدل لباس عروس

انواع مختلف مدل لباس عروس

لباس عروس یکی از مهم ترین لباس هایی هست که خانم ها در طول زندگی انتخاب می کنند. و انتخاب یکی از انواع مختلف مدل این لباس زیبا بسته به فرهنگ و رسوم هر مکان متفاوت است. رسم پوشیدن لباس عروس سفید به دوران ملکه ویکتوریا در انگلستان برمیگردد. قبل از آن رنگ آبی که رنگ پاکدامنی تلقی می شد، انتخاب بسیاری از عروس خانم ها بود. اما ملکه ویکتوریا سنت شکنی کرد و رنگ سفید را برای لباس عروس انتخاب نمود.

انواع مختلف مدل لباس عروس

عوامل تاثیرگذار در انتخاب مدل لباس عروس

توجه به تیپ بدنی و طرح اندام از جمله فاکتورهای مهم در انتخاب مدل لباس عروس است. علاوه بر این، فرم کلی صورت و حتی رنگ پوست می تواند انتخاب شما را تحت تاثیر قرار دهد. همچنین انتخاب مدل مو و میکاپ می تواند در انتخاب لباس و تور شما تاثیر به سزایی داشته باشد. به طور مثال برای شنیون هایی که خیلی بالا نباشد انتخاب تور کارشده کوتاه می تواند گزینه مناسبی باشد.

انواع مختلف مدل لباس عروس در هانی مزون

با هانی مزون میتوانید تصویر لباس عروس مورد پسند و خواست خودتان را قبل از دوخت ببینید. شما عزیزان میتوانید با مشاهده تصویر لباس طراحی شده مطابق با اندامتان بصورت دیجیتال و سه بعدی با جزیئات ببیند. و با نهایی کردن لباس مناسب خودتان با طرح مدنظرتان را اقدام به دوخت و سفارش ان کنید.

انواع مختلف مدل لباس عروس

نکات انواع مدل لباس عروس

وزن لباس عروس از جمله فاکتورهای موثر در راحتی لباس است. همچین میزان و نوع پارچه لباس عروس نقش قابل توجهی در جذابیت ان مدل خاص لباس عروس دارد. در ادامه به بررسی انواع مختلف لباس عروس می پردازیم و بنا بر استایل و سلیقه خودتان میتوانید یک لباس فوق العاده شیک انتخاب کنید که زیبایی شما را دو چندان کند. با ما همراه باشید.

انواع مختلف مدل لباس عروس

مدل لباس عروس سلطنتی یا امپایر

مدل لباس عروس امپایر یک مدل جذاب و کلاسیک است که برای اندام های گلابی، سیبی و ساعت شنی مناسب است. کمر این مدل لباس ها بالاست و یک دامن صاف و ساده به آن متصل می شود. این مدل برای افرادی که اندامی ورزشکاری و راسته دارند می تواند گزینه خوبی باشد.

مدل لباس عروس سلطنتی یا امپایر در انواع مختلف مدل لباس عروس
مدل لباس عروس سلطنتی یا امپایر در انواع مختلف مدل لباس عروس

لباس عروس طرح  A  یا مدل کلوش

لباس عروس مدل A لاین، یک مدل کلاسیک است. که در قسمت سینه جذب و سپس به طور پیوسته به روی زمین باز می شود. این نوع مدل لباس عروس از کمر به پایین بازتر می شود و ناحیه پایین تنه را پنهان می کند که گزینه مناسبی برای افرادی که اندام گلابی شکل، سیبی و مثلث معکوس است. برای افرادی که تیپ بدنی آن ها مثلث معکوس است سر شانه و سینه هارا بالانس می کند.

مدل لباس عروس طرح A یا مدل کلوش در انواع مختلف مدل لباس عروس
مدل لباس عروس طرح A یا مدل کلوش در انواع مختلف مدل لباس عروس

لباس عروس مدل راسته

لباس عروس راسته بلند و باریک و مماس با انحنای بدن است و تا کف زمین امتداد می یابد. این مدل لباس فرم واقعی بدن را نشان می دهد و برای افرادی که خیلی لاغر هستند گزینه مناسبی نیستند. همچنین همراه با این مدل لباس ها میتوان ار دامن های پفی ودنباله دار برای عکاسی استفاده کرد که قابلیت جدا شدن از لباس را دارند.

لباس عروس مدل راسته در انواع مختلف مدل لباس عروس
لباس عروس مدل راسته در انواع مختلف مدل لباس عروس

مدل لباس عروس ماهی یا ترومپت

این مدل لباس برای افرادی که اندام ساعت شنی دارند بسیار زیباست و می توانند اندام زنانه خود را به نمایش بگذارند. این مدل در ناحیه سینه، کمر و باسن به صورت بسته و جذب است . در مدل ترومپت بازی لباس از ناحیه ران و در مدل ماهی بازی لباس از ناحیه زانو شروع می شود و همین امر علت اختلاف این دو طرح است. لباس های ماهی را می توان با یک دامن رویی انتخاب کرد که دامن رویی پیلی دار یا کلوش، و متحرک باشد که وزن لباس سنگین نشود و بتوان در صورت عدم نیاز دامن رویی را جدا کرد.

 مدل لباس عروس ماهی یا ترومپت در انواع مختلف مدل لباس عروس
مدل لباس عروس ماهی یا ترومپت در انواع مختلف مدل لباس عروس

لباس عروس پرنسسی یا مدل پفی

این مدل لباس عروس از قدیم الایام انتخاب بسیاری از عروس خانوم هاست و هیچ وقت از مد نیفتاده است. این مدل دارای دامنی بسیار پفی و زیبا است. که با پارچه های مثل تور نرم، تور اکلیلی یا ساتن دوخت میکنند. لباس عروس پرنسسی در قسمت بالاتنه فیت و جذب است و در ناحیه کمر می تواند خطی صاف یا به صورت برش هفت طراحی شود که برش هفت بالاتنه را بلند تر نشان می دهد. لباس های پرنسسی به دلیل لایه های زیاد در قسمت دامن و پف بودن لباس های سنگینی هستند.

مدل لباس عروس پرنسسی یا پفی در انواع مختلف مدل لباس عروس
مدل لباس عروس پرنسسی یا پفی در انواع مختلف مدل لباس عروس

کلام اخر هانی مزون در مورد انواع مختلف مدل لباس عروس

ما در این مقاله انواع مدل لباس عروس های معروف رو برای شما معرفی کردیم تا شما عزیزان بتوانید باتوجه به استایل و سلیقه ی خاص خودتان لباس مناسب خود را انتخاب کنید و در یکی از بهترین روز های عمرتان همانند الماس بدرخشید.

نوشته شده توسط هانیه رستمی

نظر شما برای ما با ارزشه😍🥰

2 دیدگاه

  1. نازی 12 فروردین, 1402 در 8:14 ب.ظ - پاسخ

    خیلی کامل و مفید بود
    سایتتون عالیه حرف نداره

    • Hanimaison 14 فروردین, 1402 در 8:50 ق.ظ - پاسخ

      💜😘🌹