آخرین بروز رسانی: 15ام شهریور, 1403

انتخاب بهترین رنگ مناسب لباس تابستان

انتخاب بهترین رنگ مناسب لباس تابستان

تابستان فصل گرما و حرارت با بیشترین روشنایی روز است. برای انتخاب بهترین رنگ مناسب لباس تابستان باید چند اصول را رعایت کنید. هر فصلی رنگ های متناسب با خودش را می طلبد. با انتخاب درست و صحیح رنگ مناسب لباس تابستان، گرمای این فصل با راحتی بیشتری سپری میشود. و به حرارت بدن تعادل می بخشد.

ما در این مقاله برای شما رنگ های ترند تابستانی را معرفی میکنیم. تا شما عزیزان بهترین رنگ مناسب لباس تابستان را انتخاب نمایید. و در استایل خود استفاده کنید.

انتخاب بهترین رنگ مناسب لباس تابستان

تکمیل استایل تابستان همراه با اسودگی

برای گرم ترین فصل سال باید طوری لباس پوشید. که گرمای شدید ان برای ما قابل تحمل گردد. همچنین در کنار اسودگی خاطر باید با فصل رنگ سبز، استایل خودمان را بهترین شکل ممکن ست کنیم. و بهترین رنگ لباس تابستان را برای خود انتخاب کنیم.

در قدم اول برای انتخاب بهترین رنگ مناسب لباس تابستان به این نکته دقت کرد. حدالمکان از پوشیدن لباس ها با رنگ تیره خودداری کنیم. لباس با رنگ تیره بدلیل جذب بالای نور و انرژی خورشید، با سرعت بیشتری باعث افزایش دمای بدن میگردد. از همین رو رنگ های خنثی و سرد انتخاب های بهتری برای تابستان هستند.

انتخاب بهترین رنگ مناسب لباس تابستان

انتخاب بهترین رنگ مناسب فصل تابستان

امروزه لباس های ما جزئی از زندگی ما شده­اند. و تاثیر بالایی در سلامتی ما ایفا می کنند. در فصل تابستان لباس ها باید فضای تنفس پوستی را حفظ کنند. و با تبادل گرما باعث خنکی بدن شوند. رنگ های روشن، خنثی و سرد بعلت عدم جذب گرما در حفظ دمای بدن و شادابی پوست کمک بالایی میکنند.

انتخاب بهترین رنگ مناسب لباس تابستان

سفید

رنگ سفید به خنکترین رنگ در فصل تابستان معروف است. سفید تا حدود بسیار بالایی نور و انرژی را منعکس میکند. و از بین رنگ ها کمترین حد جذب گرما را دارد. رنگ سفید نماد تمیزی و پاکی است. و ست های یکدست سفید حس پاکی و شادی را اطرافیان شما منتقل میکند. سفید برای افراد به شدت گرمایی در تابستان بهترین گزینه انتخابی می باشد.

انتخاب بهترین رنگ مناسب لباس تابستان

صورتی

رنگ صورتی یکی از رنگ های ترند و بسیار محبوب تابستان می باشد. فصل تابستان با این رنگ ملایم به فصلی جذاب و خنک تبدیل می شود. رنگ صورتی روشن با رنگ های زیتونی، کرم و برنزی به خوبی ترکیب میگردد. و یک ست زیبا را می سازد. پیراهن صورتی همچین با شلوار جین آبی یا مشکی عالی بنظر می رسد.

افراد با رنگ پوست تیره، از تمام طیف رنگی صورتی میتوانند استفاده کنند. اما افراد با رنگ پوست روشن بهتره از طیف های تیره تر رنگ صورتی استفاده کنند.

خاکی و کرم

یکی دیگر از رنگ های شیک و مناسب فصل تابستان طیف رنگی کرم،خاکی و بژ هستند. این طیف رنگی هم در لباس های بالاتنه و پایین تنه شیک هستند. و مورد استفاده افراد شیک قرار میگیرد. این طیف رنگ جزو رنگ های خنثی قرار دارند و به خوبی با رنگ مشکی ست میشوند. طیف رنگ خاکی، کرم و بژ برای استایل های رسمی در تابستان گزینه­ی مناسبی می باشد.

انتخاب بهترین رنگ مناسب لباس تابستان

زرد

زرد نیز از رنگ های ترندی محبوب تابستانی است. رنگ زرد نماد روشنای و گرمای تابستان را به نمایش میگذارد. این رنگ با ترکیب آبی اسمانی و سفید یک ترکیب جذاب را می سازد. زرد به رنگ انرژی بخش و زندگی معروف است. برای ست کردن این رنگ باید به رنگ پوستتان دقت کنید. درصورتی که رنگ پوست گرم و تیره­ای دارید بهتره از طیف تیره رنگ زرد استفاده کنید. همچنین اگر رنگ پوست روشن و سردی داردید. بهتره از طیف روشن تر زرد برای استایلتان استفاده کنید.

آبی روشن

رنگ آبی روشن جزو رنگهای سرد دسته بندی میشود. آبی روشن نمایانگر یک روز تابستانی بدون ابر و صاف است. و حس ارامش را در فرد ایجاد میکند. این رنگ در کنار ارامش خاطر تحمل گرما تابستان را برای شما راحتتر خواهد کرد. رنگ آبی روشن به راحتی با طیف گسترده­ای از رنگ های دیگر ست خواهدشد. و شما میتوانید از این رنگ در استایل کژوال و نیمه رسمی استفاده کنید.

انتخاب بهترین رنگ مناسب لباس تابستان

سبز

رنگ فصل تابستان سبز است. سبز با نماد طراوت و طبیعت و باعث ایجاد حس سرزندگی و شادابی در شما میگردد. رنگ های سبز روشن مثل سبز نعنایی از رنگ های بسیار محبوب و جذاب تابستانی می باشد. سبز روشن به راحتی با سفید، آبی روشن و زرد برای لباس های تابستانی ست میشوند. البته بصورت کلی رنگ سبز قابلیت ست شدن با بیشتر رنگ ها را دارد.

نارنجی

از رنگ های ترند دیگر تابستانی رنگ نارنجی است. رنگ نارنجی نماد شادابی و انرژی می باشد. نارنجی تیره همانند نارنجی کدویی و نارنجی روشن در استایل های تابستانی استفاده میشوند. این رنگ با رنگ های گرم و خنثی مثل خاکستری، کرم و ابی روشن ست میشود. رنگ نارنجی استایلی شاداب، سرزنده با انرژی به شما می بخشد.

قرمز

قرمز از معدود رنگ های جدانشدنی از استایل افراد شیک پوش است. رنگ قرمز با نماد توانایی و قدرت در کمد بیشتر افراد جایگاه ویژه­ای دارد. استایل تابستانی با لباس قرمز جذابیت خاص و چشمگیری به شما میدهد. و در کنار سفید و خاکستری برای تابستان ست میشود. البته در حالت عادی با تمام رنگ ها به راحتی ست میگردد. از استایل رنگ قرمز برای مجالس و مراسم خاص میتوانید بهره ببرید.

انتخاب بهترین رنگ مناسب لباس تابستان

نکات انتخاب بهترین رنگ مناسب فصل تابستان

بدلیل طیف گسترده از رنگ ها، انتخاب رنگ مناسب فصل تابستان با سختی و مشکل بنظر می رسد. برای بهترین انتخاب بهتره به رنگ پوست، مو، چشم های خود دقت کنید. اگر رگ های مچ دست شما بنفش یا آبی است. پوست شما احتمالا سرد است. و اگر به رنگ سبز است. پوست شما احتمالا گرم است. اما اگر جزء هیچکدوم نمی باشید. احتملا رنگ پوست شما خنثی است.

اگر رنگ پوست شما گرم است. رنگ های گرم و خاکستری برای شما بهتر است. برای اینکه بیشتر بدرخشید به رنگ چشمان خود هم توجه ویژه­ای کنید

درصورتی رنگ پوست شما سرد است. رنگ های سرد و سفید گزینه­ی مناسبی برای شما هستند. و از رنگ های زرد و نارنجی اجتناب نمایید.

اگر جرو گروه خوش شانس رنگ پوست خنثی هستید. شما با خیالی اسوده میتوانید از اکثر رنگ ها استفاده نمایید.

انتخاب بهترین رنگ مناسب لباس تابستان

کلام اخر هانی مزون درباره انتخاب بهترین رنگ مناسب فصل تابستان

ما در این مقاله رنگ های ترند لباس تابستانی را برای شما عزیزان معرفی کردیم. تا شما عزیزان باتوجه به رنگ پوست و علایق شخصی خودتان، بهترین رنگ مناسب فصل تابستان را برای استایل تابستانی خودتان انتخاب نمایید. برای استایل تابستانی خود از سلیقه­ و علاقه شخصی خود غافل نشوید.

نوشته شده توسط هانیه رستمی